Ondersteuning

nb_logo

Bij Netbit Internet doen we ons best om onze klanten kwaliteitsondersteuning te bieden zonder al het gedoe van SLA-contracten of andere dure opties. Als bestaande klant garanderen we u eenvoudig een reactie binnen 4 uur en een oplossing binnen 8 uur voor fouten die zich voordoen op onze systemen. Als het langer duurt, verdient u krediet op basis van uw contract met ons.


Klantenservice

De basisproductondersteuning is GRATIS. Waar het probleem wordt toegeschreven aan een gebruikersfout, een configuratieprobleem of hardware- / softwareprobleem aan uw kant, zullen we eerst proberen het probleem voor u op te lossen via telefoon of inloggen op afstand. Als het probleem te verwijten is aan uw internetverbinding, zullen we ook proberen om te identificeren waar het probleem zit en het indien mogelijk voor u op te lossen of u in ieder geval advies te geven over hoe u het probleem kunt aanpakken.

In alle gevallen zullen we een gedetailleerde controle van uw hardware en software uitvoeren, u informeren over noodzakelijke updates of beveiligingsproblemen en de instellingen en kwaliteit van uw internetverbinding dubbel controleren (als dit een bron van problemen is geweest).

Onze ervaring leert dat 97% van alle problemen binnen 1 uur zijn verholpen!

Voor problemen die buiten onze directe verantwoordelijkheid vallen, wordt een standaard uurtarief in rekening gebracht op basis van het soort hulp dat we u geven. Het standaardtarief is minimaal € 62,50 per uur exclusief belastingen. We bieden ook beperkte hardware- en reparatiediensten via partners voor pc’s en Apple-platforms, evenals externe helpdesk en probleemoplossing.

TIP: Werken vanuit huis? We kunnen u helpen uw thuiskantooromgeving te optimaliseren om uw werkdag vlotter te laten verlopen.

Administratie

Ons kantoor zelf verzorgt de administratie. Alle facturen worden elektronisch per (pdf) verzonden en voor alle abonnementsdiensten moet vooraf worden betaald. Contracten voor domeinen en hostingdiensten hebben een looptijd van minimaal 1 jaar, tenzij anders overeengekomen. Opzegtermijn is 3 maanden, ingaande op de 1e dag van de eerstvolgende volle maand.

Technische ondersteuning

Technische ondersteuning en helpdesk zijn alleen op afspraak beschikbaar via e-mail, persoonlijk bericht/SMS of telefoon. Dit kanaal is beveiligd en beperkt tot bestaande klanten.

Betaling voor services

We hebben strikte regels met betrekking tot het factureren van services.

Als de betaling te laat is, behouden we ons het recht voor om services die op onze systemen worden uitgevoerd, uit te schakelen, te blokkeren of te annuleren. U ontvangt maximaal 3 waarschuwingen / herinneringen.

In het geval van herhaaldelijke niet-nakoming van uw verplichtingen, worden de diensten geannuleerd en worden uw gegevens gewist. We maken hierop geen uitzonderingen!!

Om telefonische ondersteuning te krijgen, moet u een bestaande klant zijn.
In dat geval geven wij U een speciale nummer dat u kunt bellen.

Contracten en annuleringen

Standaard opzegtermijn voor het opzeggen van een contract is 3 kalendermaanden. Aan het einde van deze periode blijven alle services gedurende 7 dagen geactiveerd en worden vervolgens verwijderd.

Deze periode is essentieel om een ​​soepele overgang van domein-, hosting- en e-maildiensten te garanderen met minimale verstoring van uw klanten en SEO.

Fysieke hosting of e-mail mag overgedragen worden met een periode van 1 maand, er worden wel extra systeemadministratiekosten van 35, – per service of account in rekening gebracht. Eventuele storingen of problemen die voortvloeien uit deze “snelle” keuze vallen dan geheel onder uw eigen verantwoordelijkheid!

Informatie over domeinondersteuning (ICANN)

Vanwege contractuele verplichtingen jegens ICANN, moeten we op de website links naar ICANN-informatie aanbieden voor registranten van alle relevante domeinen. 

Registrants’ Benefits and Responsibilities page
Registrants Educational Materials page

Voor eventuele vragen kunt u ons contactformulier gebruiken.


Netbit internet: 100% klantvriendelijk – meer dan 25 jaar ervaring – snelle ondersteuning